MMikä on NDY?

Nuorten Diabetesyhdistys ry. on nuorten, 18–30 -vuotiaiden diabeetikoiden oma valtakunnallinen yhdistys, jonka tavoitteena on järjestää toimintaa ja vertaistukea jäsenilleen. NDY:n jäsenenä pääset osaksi yhteistä hauskanpitoa ja koet miltä tuntuu, kun joku ymmärtää diabeetikon elämää.

Tapahtumissamme on aina sekä viihdyttävää että vähän asiallisempaakin ohjelmaa, kuten diabetesammattilaisten luentoja ja laitevalmistajien esittelyitä. Olemme muun muassa keskustelleet ryhmässä psykologin kanssa, miettineet draaman keinoin diabeetikon elämää sekä pelanneet, nauraneet ja liikkuneet yhdessä!

Yhdistyksen tapahtumia järjestetään eri puolilla Suomea ja onpa välillä käyty ulkomaillakin! Viihtyisyydestä vastaava iloinen tapahtumatiimimme suunnittelee tapahtumat nimenomaan nuorten diabeetikkojen näkökulmasta. NDY:n hallitus on jäseniä varten, joten kaikki ideat ja ajatukset otetaan erittäin mielellään vastaan. Lähetä viesti vaikka heti osoitteeseen hallitus at ndy piste fi!

Tapahtumien lisäksi olemme aktiivisesti läsnä sosiaalisessa mediassa kuten  FacebookissaTwitterissä ja  Instagramissa! Kannattaa seurata ja tykätä! Meillä on myös blogi, jonka kirjoituksista vastaa pääasiassa kolmihenkinen bloggaajatiimimme. Myös ulkopuolisten kirjoittajien bloggauksia on nähty, ehkä sinä voisit olla seuraava?

Kannattaa muuten liittyä jäseneksi! Jäsenenä voit osallistua tapahtumiin edullisempaan jäsenhintaan ja saat sähköpostiisi aika ajoin uutiskirjeemme jossa kerrotaan parhaat jutut ensimmäiseksi! Jäsenenä saat myös Suomen Diaebetesliiton jäsenedut käyttöösi ja sinun on mahdollista tilata Diabetes -lehti kotiisi edulliseen jäsenhintaan. Nuorten Diabetesyhdistys ry. on osa Suomen Diabetesliittoa ja jäsenenä olet tukemassa myös diabeetikoiden edunvalvonta- ja vaikutustyötä!

Toivotamme kaikki uudet tyypit avosylin mukaan toimintaamme ja tapahtumiimme! Tervetuloa!

Koko porukan puolesta,

NDY:n hallitus